.::.وبلاگ رسمی محسن چاووشی .::.

اخبار از محسن چاووشی

.::.وبلاگ رسمی محسن چاووشی .::.

اخبار از محسن چاووشی

بیانیه در مورد خودم

سلام دوستان ببخشید که چند وقتی هست که دیر به دیر به روز میشم  به بزرگیتون ببخشید سخت درگیر کار هام هستم  امروز اومدم به همگی شما عرض ادب کنم و معزرت خواهی کنم و یک خبر به همه شما دوستا عزیز بدم که من  مهدی غلامی متولد سال ۱۳۶۱ مصادف با روز  ولادت حضرت مهدی (عج) یعنی دقیقا روز نیمه شعبان هستم واین روز را به هگی شما دوستان پیشاپیش تبریک عرض میکنم

مهدی جان !

میدانم که این اعمال ماست که شما را از ما دور کرده است می دانم !

پس فریاد میزنم : استغفرالله ربی و اتوب الیه

اما حرف های در حنجره باقیست و بغض فروخفته ای که اگر بتر کد هیهات میشود و من در این فضای پر از دود به تو پناه می آورم به امید روزی که جمال زیبایت را ببینم ....

 

"مرا امید وصال تو زنده می دارد         و گرنه هر دمم از هجر توست بیم هلاک"

 

ای کاش همیشه غروب بود تا در انتظار صبح موعود جان دهم

توجه                                                                     توجه

  کسانی کا دوست دارن  اشعار  خودرا به محسن چاووشی بدن  تا بخونه  شعرهارا به آدرس زیر ایمیل کنند تا در اولین فرصت برای محسن جان بفرستم 

matin_m_3000@yahoo.com          
 با تشکر مدیریت وب سایت محسن چاووشی