.::.وبلاگ رسمی محسن چاووشی .::.

اخبار از محسن چاووشی

.::.وبلاگ رسمی محسن چاووشی .::.

اخبار از محسن چاووشی

تبریک سال نو به هواداران محسن چاوشی

امید واریم که سال ۸۶ ساله پر باری برای هواداران محسن چاوشی بوده باشه وپیشاپیش سال جدید سال ۸۷ را به تمامیه هواداران وچاوشی نویسا تبریک عرض می کنم

قالب جدید

با تشکر از دوست عزیزم محمد که کار طراحی قالب رو برام انجام داده دوستانی کا میخوان کار طراحی قالبهای  بلاگ اسکای  رو ببینن میتونن به وبسایت محمد جان مراجعه کنند دوست دار شما مهدی غلامی

 

برای واردشدن به بلاگ محمد جان  روی کلمه محمد کلیک کنید

محسن چاوشی

با تشکر از دوست عزیزم فرزاد متین که منو در کارهای خبری محسن چاوشی  بسیار یاری کرده

مهدی غلامی

منبع

www.chavoshimusic.blogsky.com

www.mohsenchavoshi.ws

پس از مدتهایی مدید با تلاشهای بسیار و پیگیری های فراوان برای رفع پارادوکسهای ایجاد شده در راستای اطلاع رسانی از آقای محسن چاووشی سرانجام  وبسایت رسمی محسن چاووشی با همکاری و کمکهای بی شایبه ی دوست و همکار گرامی فرزاد متینی نژاد آغاز به کار کرد.


 

وبسایت رسمی محسن چاووشی پس از رایزنی های فراوانی که با دوستانی که در گذشته دامینهای مناسبتری را در اختیار داشتند انجام دادیم و عدم همکاری آنها مارا مجاب کرد تا اینبار لاجرم با آدرسی کمی متفاوت Www.MohsenChavoshi.Ws شروع کار خود را در آستانه ی بهار طبیعت جشن بگیریم        www.chavoshimusic.blogsky.com

این سایت تا به امروز به دلیل برخی مشکلات پیش آمده برای مدیران و نویسندگانش به صورت پراکنده کار میکرد اما با آغاز سال نو وفای به عهد میکنیم و با دستی پر در پیشگاه شما ملت عزیز انجام به وظیفه ایی میکنیم که بر دوشمان نهاده شده است.

اما در روزهایی که در راهی است وبسایت رسمی هواداران محسن چاووشیWww.MchavoshiFans.Com اولین و قدیمی ترین وبسایت در دنیای مجازی که باز هم تمام زحمت های آن را آقای متینی نژاد میکشیدند؛ فعالیت خود را از سر میگیرد تا پایگاهی امن و حریمی گرم برای آنانی باشد که محسن چاووشی را دوست میدارند.

اما لازم به ذکر است که تایید سلامت سایت گواهی بزرگ به نام محسن چاووشی میباشد که اعتمادو حمایت او پشتیبان محکمی شده برای تداوم راه خدمتگزاری ما ؛ 3سال و یا بیشتر است که حق امانت این حریم بر ما گذشت.

در مقام حفیظ و امین ؛ ناچار و البته موظف به بیان شرحی میباشیم تا بنماید از عهده ی این امانت گرانبها بر آمده ایم؟!

کوشدیم تا دست و زبان شما و محسن عزیز باشیم بر آب رفته نگاه نکردیم تا همواره با قطره ایی که در راه است بتوانبم نشانی از آبادانی باشیم و اینک تدام این راه و اعتمادی دوباره از سوی چاووشی وظیفه ایی سنگینتر را به عهده ی ما گذاشته است و شرط امانت مقتضی این امر میباشد که اینک در روز بضاعت در این اندک زمان گزارشی را به ولی نعمتمان که همانا شما گرامیان میباشید عرضه کنیم.

کارنامه ایی که ما از خود به جا گذاشته اییم نشان از حد بضاعت نیست بلکه حاکی از کمبود فرصت است.

امید بر آن داریم تا بتوانیم این بار صدای رسای شما هوادار گرامی باشیم و تا آنجا که حد طاقت و نشانی از قوت در ما باقی مانده باشد کوشا از برای وفای به عهد و پاسخی به این اعتماد باشیم.

3 سال پیش زمانی که اولین سایت را برای چاووشی راه اندازی کردیم اهداف و ژرفای بلندی را در نظر داشتیم و اینکه تا چه حد به اهدافمان رسیده ایم را میتوانیم از نظرات و الطاف محبت آمیز شما درک مطلب کنیم. اماحقیقت را کتمان نمیکنیم که هر چه کرده ایم و میکنیم کم بود و هست و خواهد بود اما همین اندک دریچه و روشنایی را از ما بپذیرید و با تشکر از همه ی شما و همه ی دوستانمان در وبساتهایی که این مطلب را گذاشته اند و خبر افتتاح وبسایت رسمی محسن چاووشی را داده اند تشکر میکنیم و باز هم بهترین ها را برای شما و خوانواده محترمتان آرزو مندیم و با امید به اینکه سال جدید حاکی و حاوی خبرهای خوبی از محسن چاووشی برای شما عزیزان باشد شما را به خدای بزرگ میسپاریم.

ودیگر دوستان و همکارانمان که ما را در این موهم یاری نمودند و همچنین دوست بسیار گرامیمان

محمد رضا آهاری که نامش با شوربختی در این مقاله از قلم ما دور ماند

نام : محسن

نام خانوادگی : چاووشی

متولد : مرداد 1358

محسن چاووشی در هشتم مرداد ماه 1358 در خرمشهر متولد شد.
بعد از گذراندن خدمت سربازی و تحصیل به دنیای موسیقی پا گذاشت.
محسن چاووشی با آلبوم نفرین کار خود را آغاز کرد. او طی سالهای بعد با همکاری دوستان خود آلبوم های بعدی خود را با نام های خودکشی ممنوع -لنگه کفش - متاسفم و تعدادی تک آهنگ کارهای خود را عرضه کرد.
او در عرصه سینما هم فعالیت کرد اما در همان مقطع موسیقی که کارهای او
در فیلمی از داریوش مهرجویی با نام سنتوری اجرا شد.
هم اکنون او در حال ساخت آلبوم جدید خود می باشد که او را با تجربه ای
جدیدتر آشنا میکند.
دارای شخصیتی خاص است به کار خود عشق می ورزد.
محسن چاووشی همیشه هواداران خود را بزرگترین دلگرمی خود دانسته و جایگاه خود را مدیون آنها میداند و با کارهای خود همیشه آنها را به حال هوای واقعیشان نزدیک کرده است.