.::.وبلاگ رسمی محسن چاووشی .::.

اخبار از محسن چاووشی

.::.وبلاگ رسمی محسن چاووشی .::.

اخبار از محسن چاووشی

عکس، تنها بودن

من با زخم زبونات رفیقم مرحم بزار با حرفات رو زخم عمیقم

با توام که داری به گریم میخندی کاش میشد بیایو به من دل ببندی

تنها بودن یه کابوس شومه عزیزم کاره دل نباشی تمومه عزیزم

محسن چاوشی    ...

آلبوم نفرین محسن چاوشی برای دوستداران M.Ch

.:::برای ورود به انجمن کلیک کنید:::.

www.MOHSENCHAVOSHI.ws

آلبوم نفرین محسن چاوشی برای دوستداران M.Ch
نفرین : شاعر مریم حیدر زاده
کفتر چاهی : شاعر حسین صفا
فاصله : شاعر محسن چاووشی
مرگ : شاعر حمید مصدق
لیلی و مجنون
راه دشوار : شاعر مریم حیدر زاده
مسافر
یادگار حیدر
 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آلبوم خودکشی ممنوع محسن چاوشی برای دوستداران M.Ch
خودکشی ممنوع : شاعر بهاره مکرم

 آهای خبر نداری : شاعر محسن یگانه
امام رضا : شاعر امیر ارجینی
حسرت خیس : شاعر محسن چاووشی
کلاف : شاعر حسین صفا
صبوری : شاعر امیر ارجینی
تو و فاصله : شاعر امیر ارجینی
بانوی من : شاعر امیر ارجینی
خشخاش : شاعر محسن چاووشی
ریمیکس

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آلبوم لنگه کفش محسن چاوشی برای دوستداران M.Ch

لنگه کفش : شاعر حسین صفا
عشق دوحرفی : شاعر امیر ارجینی
تنگ بلوری : شاعر امیر ارجینی
بچه های اهواز : شاعر حسین صفا
خاطره های مرده : شاعر حسین صفا
شادابی : شاعر حسین صفا
رئیس خوشگلا : حسین صفا
غزل خون : شاعر مریم حیدر زاده
راه کربلا : شاعر امیر ارجینی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آلبوم متاسفم محسن چاوشی برای دوستداران M.Ch
عروس من :  شاعر حسین صفا
نفس بریده : شاعر محسن چاووشی
ابرای پاییزی : شاعر امیر ارجینی
خیانت : شاعر ترانه مکرم
کم تحمل : شاعر حسین صفا
متاسفم : شاعر حسین صفا
گل سر : شاعر یاها کاشانی
پرنده : شاعر امیر ارجینی
فلسطین : شاعر امیر ارجینی

________________________________________________________

http//MahdiGholami.blogsky.com

سرنوشت سنتوری

بنام خدا

قصه تلخ سنتوری که نا خواسته صدایش را به تاراج بردند!

فیلم علی سنتوری آخرین ساخته ی داریوش مهرجویی با هنرمندی بهرام رادان و گلشیفته فراهانی  با اتفاقات ناگواری که برایش رقم خورد شاید پایانی بهتر ازاین در تقدیرش پیدا نبود.

بهترین فیلم جشنواره سال گذشته ی فیلم فجر نه جایی روی پرده های تاریک سینما پیدا کرد وگویا تا حتی برای اکران در خانه ها هم قامتش به روی دی وی دی ها سنگینی میکرد.

چند روزیست که جسد بی جان علی سنتوری را روی دستان کفتارهای اینترنتی دست به دست و خیابان به خیابان طواف بی کسی و مظلومیت میدهند ؛ آری این عاقبت یکی از پر مخاطب ترین و پر هیاهو ترین فیلم دهه ی گذشته ی سینمای ایران در همان 2 بار اکران جشنواره ی فجر بود.

برخی تولیدات سینمایی خصوصا در بازارنیمه آشفته ی سینمایی ایران تا حدی در حد نازل  و زیر کیفیت استاندارد هسستند که مخاطبان فیلمهای فارسی در بعضی فصول این تولیدات دچار یک زدگی و سر خوردگی میشوند و  تصحیح ونقد این قبیل تولیدات یک روند فرسایشی را میطلبد .

هرچند که نمیتوان زحمات و تلاشهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسولان فرهنگ این مرز و بوم را در راستای ارتقاء فرهنگ و هنر جامعه نادیده گرفت ؛ همانطور که به راحتی با مقیاس فیلم و موسیقی در یک فرجه ی زمانی از قبل تا بعد از انقلاب ؛ این امر پر واضح است که همسانی تولیدات هنر و فرهنگ با شریعت اسلام و موازین دینی و اعتقادی مردم و تغییر سلیقه ی مخاطب با تولیداتی سالم و پر محتوا از تلاشهای روز افزون همین عزیزان بود.

اما یک اما..!

اما در این میان گاه سولاتی در اذهان مطرح و همواره بی پاسخ باقی میماند و چراهای بزرگی که تا بدین لحظه پاسخی منطقی و قانع کننده برای آنها از مراجع مسوول دریافت نکردیم؟؟؟

بگذریم که مجال کنکاش در این گونه مسایل در حیطه ی فعالیتهای ما نیست اما چگونه بعضی از دکانهای اینترنتی به خود اجازه میدهند که هر کاری را که دوست دارند انجام دهند و چنین افتضاح فرهنگی را به بار آورند بدون اینکه کسی جلودار این گستاخی آنها و تو دهنی زدن به تمامی کسانی که برای ارتقا هنر تلاش میکنند باشد؛ آیا بهتر نبود پیشتر ها برای ارتقا امنیت اجتماعی ازادامه ی فعالیت این اراذل و اوباش و سارقان و متعرضان به حریم خصوصی و شخصی هنر و هنرمندان جلوگیری میکریم؟

کاش کمی تامل کنیم و با پرهیز از سختگیریهای گاه نا به جا ؛ راه را برای رشد و ترقی فرهنگ و هنر جامعه هموار تر کنیم تا به جای دوری کاربلد ها از گود هنر؛ آنها را بیشتر با مردمی که عاشقانه آنها را دوست دارن آشتی دهیم.

آری ! این خود فقر فرهنگی است، اینجا آگاهانه هنر دار می زنند ، هنر می فروشند ، هنر می کشند، هنر می سوزانند. این واقعه ی تاسف بر انگیز کمر ما را در کنار مسئولان فیلم سنتوری و جامعه ی هنری ایران و خصوصا محسن چاووشی خم کرده . از تمامی عزیزان و هوادارانی که محسن چاووشی را دوست دارند تقضا داریم تا در کنار محسن چاووشی این کار ناپسند اخلاقی را محکوم کنند و با در انزوا قرار دادن این سارقان آن ها را به خدائی وا گذار کنند که خود آگاه در همه ی امور است.



.::. نظرات شما .::.